Visits: 22

شرکت دانش‌بنیان فناوران سامانه‌های راهبردی شریف بعنوان یکی از شرکت‌های برگزیده رویداد دعوت شد و در حاشیه این رویداد به ارائه خدمات و دستاوردهای خود می‌پردازد.

گروه فولاد مبارکه اصفهان، عظیم‌ترین واحـــد صنعتــــی کشــــور در سال‌های پـس از پیـروزی انقـلاب و بزرگ‌ترین فولادساز منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با داشتن 5/1 درصد از GDP و 8 درصد از  تولید ناخالص بخش صنعت کشور است.

فلسفه وجودی فولاد مبارکه، خلق آینده‌ای بهتر برای ایران با اراده‌هایی از جنس فولاد و محملی برای توسعه کشور عزیزمان است.

در آستانه ورود به 4امین دهه از فعالیت خود برآنیم تا استراتژی رشد فولاد مبارکه با تمرکز بر جنبه‌های دانش‌بنیان و نوآورانه و سیاست‌های نوآوری باز این مجموعه را با اهتمام به شعار سال (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) با بازیگران زیست‌بوم نوآوری و فعالین کسب‌وکارهای دانش‌بنیان در رویداد و نمایشگاهی دو روزه در میان گذاشته و درباره نحوه همکاری در تحقق این استراتژی به گفت‌وگو بنشینیم.

در این رویداد از شرکت‌های دانش‌بنیان پیشرو در صنعت فولاد دعوت می‌شود تا در فضای نمایشگاهی و فرصت‌های کارگاهی به ارائه دستاوردها، محصولات و ایده‌های خود بپردازند. این جشنواره بزرگ‌ترین فرصت جهت تعامل صنعت فولاد مبارکه با شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالین زیست­بوم نوآوری می‌باشد.